torsdag, december 22, 2005

Vad är grejen med julklappar?

Vilket jävla helvete det är med denna kapitalist högtid! Alla ska ha å ska ha å ska ha. Kan vi inte bara älska varann lite extra? Det brukar väl funka när ekonomin är aningens mer stabil men nu är det ju alldeles åt skogen... å då snackar vi inte nån söt bokskog i skåne utan goddamn jävla urskogen i norrland.

Det hjälper inte direkt att jag numer bor i Götet heller. Det går ju an att shoppa julklappar i lilla glada hudik men när man ska in i det där uppkäftiga bygget som går under namnet nordstan så fungerar jag inte riktigt som vanligt längre... jag tror det kallas ångest.

Jag ska jävlas å köpa strumpor till alla i hela familjen... fan å... ja det ska jag! Å får inte jag fina å dyra julklappar så ska jag lägga mig på golvet å skrika! Troligtvis så får jag göra det också för morsan brukar handla julklappar på preem å pappa brukar handla julklappar på konsum.

Vi försöker varje år att tona ner julklappshysterin i min familj men det är ju...
alldeles...
alldeles...

...UNDERBART med julklapar!

1 kommentar:

oscar sa...

preem och konsum...gah hahahaha