söndag, februari 19, 2006

Lycklig, kär och lite rädd

Allt är så jävla tip top... Fucking hallontårta!

Jag önskar jag kunde skriva nåt poetiskt eller på sin höjd kryptiskt här men jag har helt enkelt inte hjärnkapaciteten... jag åberopar tillfällig sinnesförrvirring. Men den rättegången skulle jag troligtvis inte vinna eftesom allt tyder på att jag tänker så jäkla klart! Vet inte om jag har tänkt såhär klart nånsin. Nu menar jag inte vad det gäller tentapluggning, ämnet inom vilket jag är helt lost, eller att prioritera lägenhetsrenovering framför plugget, vilket inte heller representerar sinneshälsa.

Nej jag snackar om min älskling, min baby, min hallontårta personifierad! Jag är så lycklig kär och glad att allt är som det är! (där rimmade jag också... hihi)

Puss å krafs baby!

Inga kommentarer: